Refund and Returns Policy

Pregled

Naša politika povrata i refundacija traje 30 dana. Ako su prošla 30 dana od vašeg kupovanja, ne možemo vam ponuditi potpuni povrat novca ili zamenu.

Da biste bili kvalifikovani za povrat, vaš proizvod mora biti neupotrebljen i u istom stanju u kojem ste ga primili. Takođe mora biti u originalnom pakovanju.

Nekoliko vrsta robe je izuzeto od povrata. Proizvodi koji se brzo kvare kao što su hrana, cveće, novine ili časopisi ne mogu se vratiti. Takođe ne prihvatamo proizvode koji su intimni ili sanitarni, opasne materije, zapaljive tečnosti ili gasi.

Dodatni proizvodi koji nisu predmet povrata:

  • Poklon kartice

  • Softverski proizvodi za preuzimanje

  • Neki proizvodi za zdravlje i ličnu negu

Za obavljanje povrata, zahtevamo račun ili dokaz o kupovini.

Molimo vas da ne šaljete vašu kupovinu direktno proizvođaču.

Postoje određene situacije u kojima se odobravaju samo delimični povrati:

  • Knjige sa očiglednim znakovima upotrebe

  • CD, DVD, VHS trake, softver, video igre, kasete ili vinili koji su otpakovani.

  • Bilo koji proizvod koji nije u originalnom stanju, oštećen je ili mu nedostaju delovi zbog razloga koji nisu naši.

  • Bilo koji proizvod koji se vraća više od 30 dana nakon isporuke.

Povraćaj novca

Kada primimo i pregledamo vaš povrat, poslaćemo vam email da vas obavestimo da smo primili vaš vraćeni proizvod. Takođe ćemo vas obavestiti o odobravanju ili odbijanju vašeg povrata novca.

Ako je povrat odobren, vaš povrat novca će biti procesuiran i kredit će automatski biti primenjen na vašu kreditnu karticu ili originalni način plačanja, u određenom vremenskom periodu.

Kasni ili nedostajući povrati

Ako još niste primili povrat, prvo proverite ponovo svoj bankovni račun.

Zatim kontaktirajte svoju kreditnu karticu, može proći neko vreme pre nego što se povrat novca zvanično postavi.

Nakon toga kontaktirajte svoju banku. Često postoji određeno vreme obrade pre nego što se povrat postavi.

Ako ste sve ovo uradili, a još uvek niste primili povrat, kontaktirajte nas na office@tianaignjatic.rs.

Proizvodi na sniženju

Samo regularno cenjeni proizvodi mogu biti refundirani. Proizvodi na sniženju ne mogu biti refundirani.

Zamene

Proizvodi se zamenjuju samo ako su oštećeni ili neispravni. Ako želite da zamenite proizvod za isti, pošaljite nam email na office@tianaignjatic.rs i pošaljite proizvod na: {fizička adresa}.

Pokloni

Ako je proizvod bio označen kao poklon prilikom kupovine i poslat direktno vama, dobićete poklon kredit u vrednosti vašeg povrata. Nakon što primimo vraćeni proizvod, poklon sertifikat će vam biti poslat.

Ako proizvod nije bio označen kao poklon prilikom kupovine, ili je poklon-davaoc imao poslat proizvod sebi da bi ga kasnije dao vama, poslaćemo povrat novca poklon-davaocu, koji će saznati za vaš povrat.

Troškovi vraćanja proizvoda

Za povrat proizvoda, trebate poslati proizvod na: {fizička adresa}.

Bićete odgovorni za plaćanje troškova poštarine za vraćanje proizvoda. Troškovi poštarine se ne refundiraju. Ako primite povrat novca, trošak poštarine će biti oduzet od vašeg povrata.

Zavisno od vašeg mesta stanovanja, vreme potrebno da vam dostavimo zamenjeni proizvod može varirati.

Ako vraćate skuplje proizvode, možete razmisliti o korišćenju usluge sa praćenjem pošiljke ili o kupovini osiguranja za pošiljke. Ne garantujemo da ćemo primiti vaš vraćeni proizvod.

Potrebna pomoć?

Kontaktirajte nas na office@tianaignjatic.rs za pitanja u vezi sa povratima i refundacijama.

Kursevima se ne vrši povrat novca!

Proizvodi kao što su online kursevi nisu predmet povrata ili refundacije. Nakon kupovine kurseva, povrat novca nije moguć, jer su usluge već pružene.